Summer Black Week ,campanie lenjerii de pat Outlet

Buna,

Astazi vreau sa va vorbesc despre o campanie pe care am descoperit-o pe internet zilele trecute.

Comandasem cu ceva timp  in urma o lenjerie de pat de pe magazinul online Lenjerii de pat Outlet si am ramas placut surprinsa de calitatea materialului  si rapiditatea cu care am primit comanda.Stiti si voi ca multe imprimeuri se decoloreaza atunci cand le spalam prima oara,insa nu a fost cazul meu.Lenjeria a ramas intacta,la fel de frumoasa si foarta placuta la atingere.Mie personal imi plac cele din bumbac satinat,asa ca prima mea alegere a fost  aceasta.

_vyr_3912Love-30

Pentru ca in perioada 13-20 august se desfasoara pe site-ul lor o campanie intitulata”SUMMER BLACK WEEK” am decis sa profit si sa fac o noua comanda.La un produs comandat primesc inca 1 gratis ,asa ca am pus ochii pe urmatoarele modele,care ,spre bucuria mea beneficiaza in aceasta perioada si de o reducere a pretului.

_vyr_56112146458

Pentru ca imi vine nepotelul in vizita,m-am gandit sa ii fac o surpriza si ii voi oferi lui cea dea doua lenjerie,care se intregreaza perfect in camera sa de pusti de gradinita,super haios si nazdravan.

_vyr_56112146557

Si pentru ca o surpriza nu vine niciodata singura,Lenjerii de pat Outlet imi ofera sansa de a castiga o excursie la Paris,orasul indragostitilor si a croissantelor delicioase.Ai transportul inclus si 3 nopti in orasul luminilor pe Sena.

Orice comanda plasata in perioada 13-20 august intra in tragerea la sorti,deci norocul poate veni si la mine.

header-eshop-landingpage

Am preluat  leapsa de la Sarbu Adela ,care are blogul https://myreviewshelpyou.wordpress.com/2015/08/15/summer-black-week/

Lasă un comentariu